Jäkla våg

64,8 kg idag, det är ju helt horribelt..!
 
Jag hoppas hoppas hoppas att det är mensvikt som släpper snart! Jag känner ju mig inte hela 2,5-3 kg fetare ? Lite av det är även den ganska rejäla portionen fiskgryta som jag åt vid 21 igår. Jäkligt gott och bara ca 350 kcal.
 
Om vi ska fokusera på de bra bitarna så höll jag mig inom mina 1500 kcal igår utan problem, samt sprang 7 km vilket genererade ytterligare 400-500 kcal förbränning. Var iofs hemma och tog det lugnt hela dagen så ska inte räkna allt för högt med dem. Det går i alla fall bra med att köra 7 km om dagen. Kommer dock göra ett uppehåll eventuellt över helgen. Antingen fre-lör eller lör-sön, beroende på vad som sker. Men 5 x 7 km på en vecka är väl inte illa pinkat? Blir 3,5 mil. Kanske ska sätta det som standard! Utökar jag rundan med 1,5 km behöver jag bara springa 4 ggr. Problemet är att de är så mörkt, och jag vill helst springa i upplyst spår :P
 

Kommentarer
Postat av: Think Thin

Jag går alltid upp när jag får mens, förhoppningsvis försvinner allt på några dagar då det oftast är vätska :) (något positivt i alla fall) Hang in there!

Svar: Jo men så mycket har jag nog aldrig gått upp :S Plus att min mens är över nu? Verkligen jätteskumt!
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2013-10-30 @ 10:41:56
URL: http://thinkthin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0