Bakslag

Dagens vikt: 63,2 kg
Gårdagens kaloriintag: ca 1500 kcal
 
Jäkla skit. Är tillbaka på samma vikt som i torsdags. Hoppas på att det går nedförs igen, det är ju svårt att avgöra viktnedgång från dag till dag. Man måste mäta över en längre period. Jag känner mig i alla fall smalare. Det är det viktigaste. Och imorn ska jag ta mina mått!
 
Tycker för övrigt att jag har skött helgen bra, förutom att jag inte har sprungit eller tränat nåt. Det är väl veckans miss, så att säga. Men nu är det måndag och det är dags för nya tag och nya möjligheter!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Ville bara säga att jag följer din blogg slaviskt nu eftersom jag väger ungefär lika mycket (något mer) och äter lika många kcal. Hoppas du skriver oftare så du fortsätter peppa mig!
Kör hårt!!! :) Kram Nathalie

Svar: Kul att höra :D Du har ingen egen blogg så jag kan följa dig? Kram
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2013-09-16 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0