Nöjd tjej

Dagens vikt: 63 kg
Gårdagens kcalintag: ca 1510
Gårdagens träning: 1 mil löpning (förmodadförbrukad energi 650 kcal)
 
Jag är faktiskt mycket nöjd med att ligga på 63.
 
Igår när jag gick å la mig nojjade jag över att "imorn kommer jag väga jättemycket!". Detta pga att jag åt en rejäl middag rätt sent. Hade gjort pannbiffar med rödkålssallad. Jättegott och mättande för övrigt, och ganska så kalorisnålt dessutom. Kanske slänger upp receptet sen! I alla fall så var jag beredd på att väga en hel del för att jag fyllt upp magen. Men tji fick jag! Jag vägde "bara" 63 kg.
 
Jag sprang en mil på dagen. Det är jag också nöjd med. Även om jag inte sprang den i ett sträck. Var ute i skogen och det va rätt blött på alla stenar och rötter så jag fick traska en del, men då stängde jag av min garmin så promenad räknades inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0