Sjukt

Dagens vikt: 63 kg
Gårdagens kcalintag: ca 1650
 
Har lite svårt att avgöra kalorierna för igår, men så ni vet så tar jag alltid i lite i överkant så jag inte lurar mig själv. Jag åt i alla fall över "budget" och det tillät jag mig göra, då jag känner att jag håller på att bli sjuk. Samt för att jag inte åt nåt extra i förrgår knappt då jag var ute på en runda som förbrukade över 650 kcal. Så det känns ändå ok, även om jag gärna hade sett att jag landat på 1400.
 
Jag tror inte att jag kommer kunna träna idag heller då jag har ont i halsen och känner mig mossig i huvudet. Jag har 1 mil kvar att avverka denna vecka dock. Men förhoppningsvis kanske jag kan springa på fredag om jag mår bättre, och om jag inte har något inplanerat (?). Annars får jag se till att köra milen på lördag förmiddag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0