- 1 kg på en dag?!

Igår vägde jag 69,5 kg. Idag kvalar jag in på 68,5 kg!
Den innebär en total viktnedgång på 4,5 kg på två veckor.
Fick lov att väga om mig flera gånger, men vågen sa samma sak. Måste vara för att jag drack lite dåligt igår? Ska bli intressant att se vad den visar imorn! Hoppas på samma eller mindre, förstås.

Idag ska jag ta mina mått och jämföra dem jag tog fredagen den 8:e. Ska bli intressant och se om det har förändrats lika mycket som vikten. Måtten är ju det som visar bäst huruvida man gått ner eller inte. Vikten är inte lika rättvisande alla gånger, på gott och ont.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Darling - Livet ur mitt perspektiv <3

Grattis! =) Lycka till med fortsatta viktnedgången

2011-07-20 @ 12:23:18
URL: http://www.ceciliadarling.se
Postat av: Thin For The Win

Tack så mycket! :)

2011-07-20 @ 12:33:51
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0