Ajjabajja

Jag har följt VLCD-kuren strikt i 3 hela dagar (inne på den 4:e) nu. Det enda som slunkit in i käften är sockerfritt tuggummi, nån enstaka bit. Funderar dock på att sluta med det, för jag vill få ner kolhydratmängden som mycket som möjligt för att nå ketos.

Inatt så drömde jag att jag åt två kolabitar, gissa vilken ångest jag fick när jag insåg mitt stora misstag. Lika skönt var det att vakna och inse att det bara var en fjantig dröm.

Så, förutom i mina drömmar och fantasier, så går det över förväntan att hålla sig till enbart detta pulver! Tror det är mycket lättare att köra all in. Då är det mindre risk att det spårar ur om man har nolltolerans. Jag funkar så iaf. Är precis samma som när jag springer. Om jag bestämmer mig för att springa 5 km utan nåt promenerande emellanåt, då gör jag det och jag stannar inte ens när det tar emot rejält i nån uppförsbacke. Men om jag saktat ner för promenad en gång, då är det lätt hänt att det händer två eller tre gånger till under rundan. Bättre att köra all in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0