17:e dagen med VLCD - Minus 1 kg över natten!

68,6 kg idag. Vilket innebär att det "lossnade" ett kg över natten. Så äntligen börjar det rulla neråt igen förhoppningsvis. Dock så ligger jag något efter viktmässigt enligt tidsplanen.

Vill bli av med 2,6 kg till denna vecka så jag når målvikten 66 kg. Men 67 kg är väl också okej, då har jag gått ner 2 kg/v i genomsnitt, egentligen lite mer då jag startade på en något högre vikt än 73 kg. Men jag har ju satt 66 kg som mål senast den 13/2, så jag har alltså 12 hela dagar på mig. Dock utan VLCD på slutet troligen. Men bara jag kör på kcal-underskott så bör det gå.

Nu ska jag gå och ta mina mått och se om det hänt något där under veckan! Det är ju den viktigaste biten, vågen säger ju inte så mycket egentligen.

Kommentarer
Postat av: McMuffin

Grattis! :)) Skönt att det släppte för dig! Btw, jag testar med de där fröna också som du la upp tidigare, som jag inte kan stava till ;> Shit, man blir ju proppis!

2012-02-01 @ 15:31:05
URL: http://mcmuffin.blogg.se/
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Tack :D Hoppas att det bara håller i sig! Vore trist om jag stannande igen, eller ännu värre, gick upp. Haha psylliumfrön :) Vad bra att det funka! Men var försiktig så du inte tar för mycket. Det är viktigt om man exempelvis har svårt för att göra nummer 2 (som det kan bli under sån här kur för vissa). Då är det inte bra att man fyller på med en massa frön som inte kommer ut

2012-02-01 @ 17:13:50
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0