24:e dagen med VLCD - Det kilar stadigt neråt

67,5 kg idag. Nu går det undan minsann! I förrgår vägde jag 68. Men det är ju rimligt, som sagt, att gå ner ett halvkilo på två dygn. Men jag har blivit lite van att det står still på vågen några dagar i sträck. Jag föredrar när det försvinner nåt hekto per dag istället, det blir mer motiverande när man hela tiden ser en förändring.

Den här vikten har jag för övrigt inte vägt sen 2007 tror jag, eventuellt 2008. 2007 var även året då jag vägde som minst, ca 60 kg, sen blev det en massa omtumlande livsförändringar som bidrog till att jag kom ur fas och ändrade livsstil totalt. Vilket orsakade det viktpåslag jag dras med idag. Jag har dock vägt mer än 73. Tror jag varit uppe på över 76 t.o.m för några år sedan. Men det har jag nästan förträngt..


Jag har en bra känsla nu, jag tror jag kommer fixa detta! Att det är vår snart gör det så mycket lättare också. Man kan ju börja ut och springa snart! Då jävlar. Sprang ca 4 ggr i veckan förra våren. Men då vägde jag kring 70-73 kg och byggde mest muskler och kondis. Nu har jag världens bästa förutsättningar att bygga en snygg kropp till sommaren när jag redan deffat bort en massa överflödsfett. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0