27:e dagen med VLCD - Bra resultat!

Idag så stod vågen på 66,6 kg! Jippi! Igår så stod den ju på 67,2 kg, liksom i förrgår. Men idag rasslade det tydligen till. Detta trots att jag fuskade lite igår. Förutom 3 shakes så åt jag inte bara en, utan två barer på kvällen. Trodde definitivt inte på en viktminskning innan jag ställde mig på vågen idag.

Detta innebär att jag bara har 0,6 kg kvar till delmål ett! Jag ser ljuset! Hallelujah! Så om gud vill och skorna håller, så kanske, kanske når jag mitt mål redan den 13:e! I alla fall den 14:e. Vilket är en perfekt Alla Hjärtans Dag-present till mig själv.

Jag har tagit mina mått idag och även de visar på en minskning sen senast. Jag ska skriva in dem i ett blogginlägg efter detta, då jag kör det i kategorin "vikt och mått".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0