35:e och sista dagen med VLCD!

Nu håller jag mig iofs inte riktigt till VLCD, utan det är mer LCD. Jag vägde 66,7 kg idag, samma som igår tyvärr. Jag var slarvig med maten igår också och åt en shake, två bars, en ciabatta och en liten bit tårta :S
Jag funderar dock på om vikten också kan bero på att det är dags för den där tiden i månaden?

Idag är i alla fall sista dagen hade jag tänkt. Imorgon blir det riktig mat igen! Ska börja försiktigt dock, annars kommer jag få ont i magen. Tyvärr har jag inte rikigt tid att planera maten, då jag har tenta imorgon och inte riktigt hinner sitta och läsa kokböcker.

Men jag tänkte ungefär såhär:

Frukost: Ett kokt ägg, youghurt med hallon och blåbär samt lite solros- och psylliumfrö.
Mellis: En Allevobar
Lunch: En kycklingfile, bladspenat, tomat, vinäger och olivolja
Middag: Ej tänkt ut ännu!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter som en bra idé :) jag ska också börja med mat imorgon, gott ska det bli!

2012-02-19 @ 11:14:06
URL: http://methirteen.blogg.se/
Postat av: Augustifamiljen

Oj, häftig resa du gör! Fortsätt kämpa :)



Fåtöljen kommer från Mio har jag för mig, fanns både i beige och brunt och köptes för ett par år sen ungefär :)

2012-02-20 @ 13:08:42
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0