Äntligen under 66 kg!

Idag vägde jag 65,8 kg, vilken lycka! Äntligen ser jag siffror under 66 kg! Men jag vågar inte stryka att jag nått delmålvik 1 (66 kg) än. Vill väga mig imorn med och konstatera att det stämmer först.

Igår åt jag följande:

Frukost: Eko lättyoghurt med hallon, blåbär och min nöt- och frömix. Två koppar kaffe med standardmjölk.
Lunch: Två kokta ägg med lite majonnäs, svart stenbitsrom och en tomat.
Mellis: En skiva knäckebröd med jordnötssmör
Middag: Sallad på bladspenat, gurka, tomat, lök, en halv avocado samt en halv mozzarella. Vinäger och olivolja.

Jag blir jättemätte på detta och håller mig mätt länge, blir inte sugen på nåt. Det är toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0