Delmålvikt 1 avklarad!

Idag stannade vågen lite snällt på 66 kg = min första delmålvikt är avklarad! Yey!

Vikten diffar något mer från dag till dag när man äter mat, eftersom det är så olika hur man har ätit och vad man har kvar i magen osv. Men eftersom jag vägde 65,8 igår och 66 idag så är det definitivt godkänt! Kanske borde jag haft nån belöning till mig själv? Äh, känslan och att folk kommenterar att man verkligen blivit smalare är belöning nog!

Igår åt jag iaf följande:

Frukost: Eko lättyoghurt, hallon och blåbär, nöt- och frömix. Två koppar kaffe med standardmjölk.
Lunch: Bladspenat, en tomat, en avokado, lite lök, cashewnötter och en 1/4 del grillad kyckling, olivolja, vinäger.
Mellis: En liten näve blandade naturella nötter.
Middag: Två ägg med lättmajonnäs och stenbitsrom.

Jag har som sagt svårt att få i mig mat, jag är proppmätt jättelänge. Därför försöker jag få i mig saker som nötter och avokado som ökar på kalorierna.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis :D bra jobbat!

2012-02-23 @ 09:10:57
URL: http://methirteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0