10:e dagen med VLCD 4 - Bortaplan

Dagens vikt: 59,4 kg

Enligt mammas våg vägde jag så mycket imorse. Kul att se nedgång men jag litar bara på min egen våg!

Igår drack jag 2 shakes och åt 2 bars, lite naturgodis slank ner också. Hade så svårt att hinna ta rast på jobbet igår. Det är även lite svårt att bara köra shakes när man är på resande fot. Därför har jag med mig bars. Att komma hem till mamma var en utmaning också, men jag har inte fuskat det minsta här! Drack precis en shake till frukost. Ska väl ta och ge mig ut på en löprunda. Måste verkligen då jag bara sprungit 2 ggr den här veckan. Men vädret är ju skapligt opepp! Ska börja regna nu tydligen. Yay! Kan väl se det som en morot för att springa snabbare så jag får komma in i värmen igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0