12:e dagen med VLCD 4 - Dags för nya tag!

Dagens vikt: 60,1 kg

Kändes gruvsamt att ställa sig på vågen idag efter helgens bravader. Men det var väntat att det skulle bli en högre vikt, känner att det hade kunnat vara värre t.o.m.

I lördags inledde jag dagen bra. Jag drack en shake, åt en bar och gav mig ut på en löprunda i ruggvädret. Efter det bar det bara utför. Hos pappa åt jag grillat kött med sallad, en skitgod bärpaj med glass, räkor, lite godis, chips och ostbågar. Sedan på söndagen drack jag en shake till frukost och sedan en bar. Men sen så åt jag en hel kycklingrulle till lunch. Blev en till bar på kvällen när jag kom hem till sthlm. Så jag har verkligen "ätit upp mig" hemma hos föräldrarna.

Men nu är det bara att köra på med nya tag! Alltid lättare på hemmaplan.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Winston

THIN FOR THE WIN - EN BLOGG OM VLCD: Jag låg på ca 1000kcal per dag. Mest proteiner, sedan fett och minst kolhydrater :)

2012-06-04 @ 23:27:00
URL: http://jenniferwinston.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0