11:e dagen med VLCD 2 - En liten platå

Dagens vikt: 61,6 kg

Det går inte lika fort neråt nu. Kan ju också bero på festligheterna i förrgår hehe. Men det känns som att det kommer inte påverka allt för mycket. Jag fick i mig ca 70 g kolhydrater utöver de jag får från shakesen. De borde ju vara bortbrända rätt så snabbt.

Jag har inte riktigt bestämt mig hur länge jag ska köra denna gången. Minst tre veckor, max fyra. Känner att den här omgången flyter på bättre än den förra. Måste vara för att jag inte fuskar (förutom undantaget i förrgår). Jag skulle gärna vilja nå 58 kg under den här kuren, men det kanske blir svårt. Jag har gått ner dryga tre kilo än så länge men det planas ju ut något. Jag når nog förhoppningsvis 59 i alla fall om jag kör tre veckor VLCD totalt. Så vill jag nå 58 under kuren måste jag köra fyra veckor. Får fundera på det där i slutet av nästa vecka helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du berätta vad du typ äter på 1 hel dag? vad är det för drycker du dricker? vart kan man beställa dom osv? :D

2012-03-22 @ 13:32:59
Postat av: Elins viktblogg VLCD/LCD

hejaheja!

2012-03-22 @ 14:08:23
URL: http://hejaelin.webblogg.se/
Postat av: Novali

Så duktig du är.

Själv börjar jag helfart på söndag

2012-03-23 @ 06:25:11
URL: http://novalislife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0