14:e dagen med VLCD 2 - Firande och lite fusk

Dagens vikt: 61 kg

Fuskade lite igår. Firade årsdag med pojkvännen och vi kom fram till att det finns inte något man kan göra om man inte äter. Allt romantiskt involverar på ett eller annat sätt att man äter mat. Så vi ska skjuta lite på firandet och dra iväg på en weekend någon vecka framöver. Vi nöjde oss med att gå på bio igår, även om det var jobbigt med all tillhörande popcornlukt. Jag hade druckit tre shakes under dagen och köpte två bars som jag mumsade på under kvällen, plus en massa Cola Zero hehe. En bar motsvarar ungefär två shakes. Så jag åt en "för mycket". Men så länge som jag inte äter fler under kuren så är det nog lugnt. Det var gott och bion var bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0