10:e dagen med VLCD 3 - När orken tryter

Dagens vikt: 61,6 kg

Ingen förändring på vågen. Trist. Men det var ju ganska så stor förändring från i förrgår, 7 hekto, så det jämnar väl ut sig.

Kom nyss in från morgonrundan. 29:22 min på halvmilen, vilket jäkla skämt. Det är verkligen inte kondisen det är fel på, utan orken i benen. Men vad väntar jag mig? Jag lever på pulver och sprang en halvmil sent igår plus en timmas powerwalk vid 21. Inte konstigt att orken tryter lite. Så under de förutsättningarna är det väl rätt okej ändå!

Hoppas mina Allevo LCD HP Choklad kommer idag. Beställde dem igår morse. Imorgon är det ju "söndag" och då får man ingen post. Så kommer de inte idag så får jag köra på jordgubben och den är inte alls lika god! Ska ni köpa deras High Protein Shakes så köp chokladen!

Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

Neeh... Läser inga bloggar just nu faktiskt... :S

Säg gärna till om du hittar någon som också kör...

2012-05-16 @ 10:38:55
URL: http://hejaelin.webblogg.se/
Postat av: Fia Fit

Men vågjävel står också helt stilla just nu :-(!



Men heja oss ändå!

2012-05-16 @ 11:26:40
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: J

Du tror inte att orken blir att tryta för du inte är i ketos? Du käkar liksom ciatata var och varannan dag så tror inte din kropp gått in i ketos? Vill inte låta elak eller så, tror bara du skulle må så mycket bättre om din kropp fick gå in i ketos, vet iaf att jag hade såå mycket energi under min VLCDkur. Men alla är säkert olika. Kul att du uppdaterar igen iaf :)

2012-05-16 @ 15:05:53
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Svar till J:



Jag proppar inte i mig ciabatta :P Utan det är typ två-tre tuggor och det har skett 2 ggr under 10 dagar. Så jag tror inte att det påverkat nämnvärt! Det är inte så att jag inte har ork under dagen och under normala aktiviteter, det är när jag springer som energin i benen försvinner efter nån kilometer. Det är ju inte riktigt meningen att man ska träna hårt under VLCD-kur heller.

2012-05-16 @ 20:37:32
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0