2:a dagen med LCD 3 - Nemas problemas

Dagens vikt: 63 kg

Nu börjar jag tappa vatten och kollisar. Längtar efter att det är fett som försvinner. Mätte midjan och magen imorse så att jag har koll på förändringen från start. Armarna och benen ändrar ju sig inte så som magen under de första kurdagarna, då den töms på allt vad mat heter.

Igår gick i alla fall bra. Ingen nämnvärd hunger och Allevos HP Choklad är god, blandar den med sojamjölk istället för lättmjölk då det var vad jag hade hemma och det känns onödigt att dricka en massa mjölk. Jag hoppas verkligen att mina nya paket kommer idag, beställde två choklad och en jordgubb igår morse. Annars måste jag ta mina vanliga VLCD från Nutrilett och Naturdiet.

Får se hur det kommer gå idag med kuren. Det brukar ju vara värre andra dagen och framförallt den tredje och fjärde. Sen vänder det. Igår sprang jag inte förresten, men jag var ute på ca 1,5 timma rask promenad. Småspurtarde lite i uppförsbackarna, men det kan väl inte ha gett så mycket.

För övrigt så ska jag dra på mig ett par brallor i stl 34 nu. Det är ju helt sinnessjukt! Trodde aldrig att jag skulle kunna ha något i stl 34, framförallt inte nederdelar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0