7:e dagen med LCD 3 - Går över till VLCD!

Dagens vikt: 62,1 kg

Tänkte börja med VLCD nu istället. Vill att det ska gå undan! Varför göra saker halvdant? Bätter att köra all in. Det jag var rädd för var att jag inte skulle kunna springa, men det går nog bra ändå. Tänkte att jag dricker bara en Allevo LCD High Protein shake före eller efter då jag sprungit, resten av shakerna kör jag VLCD på! Då får jag ändå i mig lite extra energi och protein. Att springa en halvmil är ändå inte så ansträngande. Jag vill mest bibehålla konditionen och musklerna nu under kuren, är inte ute efter att bygga just nu då det ändå är omöjligt.

Sprang imorse innan jobbet förresten. Det var jättefint väder och skogsspåret jag springer är underbart vackert just nu med vitsippor, blåsippor, hägg och körsbärsblom. Tog 5 km på 28:37 min. Inget rekord, men jag väntar mig inte så mycket nu när jag levt på pulver i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0