8:e dagen med VLCD 4 - Det närmar sig

Dagens vikt: 60,1 kg

Oh, nu är det nära! 2 hg till och jag ser en 5:a istället för en jädra 6:a på vågen! Det kommer göra mig så glad.

Är "bara" 2 kg kvar till målvikten nu. Men egentligen borde jag gå ner till 57 innan jag slutar, för jag kan ju räkna med att jag kommer gå upp av vatten och kolhydrater när jag får det i mig igen. Jag har bara en vecka på mig, för fr.o.m nästa lördag tänker jag njuta av sommaren och alla "events". Inte så att jag tänker trycka i mig mat och onyttigheter, men göra sånt som hör sommaren till. Picnic, ta en glass i solen, grilla, festa osv. För övrigt så är mitt nya mål 56 kg, men det får jag ta lite senare.

Kommer även behöva fuska lite nu i helgen. Ska hem till föräldrarna över helgen och pappa ville såå gärna grilla och att komma hem innebär alltid en massa mat och fika. Tänkte hålla mig till proteiner och grönt med lågt kolhydratinnehåll. Kommer bli en utmaning! Men resultatet är värt det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag är en tjej som precis påbörjat samma resa som du och med ungefär samma utgångsläge. Kan inte du lägga upp lite bilder på dig så att jag kan få se hur målet ser ut? ( för du är ju redan där)



Vad har du för mått nu?

Vad, hur ofta och vilka tider käkar du en normal dag?

Hur tränar du?

Tränade du från och med dag 1?



Grymt bra jobbat! Jag är imponerad!!!

2012-06-01 @ 03:35:44
Postat av: Anonym

Hej!

Jag är en tjej som precis påbörjat samma resa som du och med ungefär Rsamma utgångsläge. Kan inte du lägga upp lite bilder på dig så att jag kan få se hur målet ser ut? ( för du är ju redan där)



Vad har du för mått nu?

Vad, hur ofta och vilka tider käkar du en normal dag?

Hur tränar du?

Tränade du från och med dag 1?



Grymt bra jobbat! Jag är imponerad!!!

2012-06-01 @ 18:55:34
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Anonym:



Ska lägga upp lite bilder så fort jag fått tid att ta dem :) Kan ju va kul nu när jag nått delmål 3 och det förhoppningsvis är lite förändring från de föregående bilderna.



Kommer inte riktigt ihåg mina mått, var ett tag sedan jag mätte. Är inte hemma just nu. Men kan ta dem när jag kommer hem. Har för mig att i alla fall bysten är 94, midjan 63, magen 81 och stussen 96. Men det var några dagar sedan jag mätte. Återkommer!



När jag käkar beror på hur jag jobbar. När jag börjar 7 (vilket jag oftast gör) dricker jag första vid 5, andra vid ca 9-10, tredje vid ca 13-14, fjärde vid ca 17-18 och den femte vid ca 20-21. Jag försöker få i mig en var 3-4:e timma helt enkelt.



Jag springer halvmilen ca 3-5 ggr i veckan. Jag har tränat så sedan i slutet av april, dvs inget under första och andra kuren med VLCD, utan bara under runda 3 och 4:a. Upplever inga problem med detta.



Tack så mycket!

2012-06-02 @ 09:37:54
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0