13:e dagen med VLCD 5

Dagens vikt: 62 kg
 
Ingen anledning att hurra än. Idag väger jag nog så pass lite för att jag är uttorkad! Igår vägde jag 62,7 kg liksom. Får se vad vågen visar på imorn.
 
Skrev ingen uppdatering igår som i kanske märkt. Drog ut på lite festligheter efter jobbet. Vilket f.ö. bidrog med lite komplimanger om min stora förvandling av gamla bekanta jag stötte på. Alltid trevligt!
 
Så igår bestod mitt intag av två shakes, sallad gjord på bladspenat en tomat och lite gurka (blir kanske max 40 kcal?), en bar och ca 18 cl rom (vilket blir ca 400 kcal). Drack nämligen rom blandat med light cola, för att slippa onödiga kcal. Detta innebär att jag landar på ca 900 kcal totalt igår. Är väl inte helt fruktansvärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0