19:e dagen med VLCD 5

Dagens vikt: 62,2 kg
 
Igår vägde jag 62,4 kg för övrigt. Märks att det går snabbare när man inte fuskar nämnvärt. Har väl antagligen blivit av med lite vattenvikt också. Fick mens igår dock. Undrar om den har påverkat något? Innan så har jag brukat gått upp upp till 2 kg när jag har mens. Men det kanske bara blir så när jag har förmågan att binda vatten lättare?
 
Igår skötte jag mig rätt bra. Drack tre shakes, åt äggvitan från ett kokt ägg tillsammans med en halv tomat, lite gurka och rödlök. Men ca 4 tuggor av min pojkväns kantarellpaj och ett digestivekex slank ner dock. Var och träffade en kompis jag inte sett på länge och tog "en fika". Skötte mig felfritt och drack bara ett glas cola light. Men vi var bra sugna på att ta en drink..
 
Jobbigt att jag jobbar idag och i helgen, är så sjukt svårt att hålla sig. Men jag måste se till att kunna ta rast och dricka mina shakes så jag håller suget nere. Nu har jag nämligen bara två veckor och tre dagar på mig att gå ner till 59 kg! Det ska jag bannemej klara.

Kommentarer
Postat av: Petra

Mer före- och efterbilder :))))

Svar: Lägger upp lite när jag kommit ner till 60 kg :)
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2012-09-14 @ 23:54:04
Postat av: ädves

hej
går det inte att maila dig på något sätt?
jag väger nu 72-73 kg, och vill också gå ner ca 10 kg.. så du har gått ner med hjälp av vlcd? du är en bra inspiration men jag skulle gärna veta lite mer :)

Svar: Du kan maila mig på [email protected]!Jag har gått ner det mesta med hjälp av VLCD. Sen så har jag underhållt vikten med att äta hyffsat bra och träna regelbundet.
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2012-09-15 @ 08:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0