23:e dagen med VLCD 5

Dagens vikt: 62 kg
 
Vågen höll på och pendlade mellan 61,6 kg, 61,7 kg och 62 kg hela tiden. Får väl anta att det är den högsta som gäller. Trist! Men jag har bara mig själv att skylla.
 
Idag är jag ledig. Vilket är skönt, då är det lättare att inte fuska. Jag ska köra hardcore de här två sista veckorna, sen ska jag lägga stort fokus på träning och kosten. Beställde tillskott från Gymgrossisten för 1000 spänn i förrgår! Ett snabbt protein jag kan ta efter hårdare träning, ett mittemellan som jag kan ta efter vanlig träning, sen ett långsamt som jag kan ta till frukost, mellis och kvällsmål. Sen så kan man givetvis blanda dessa för att få till exakt vad man vill få ut för tillfället. Sen så köpte jag ett paket som de kallar för "Fettförbrännarbooster". Ska bli intressant att testa!
 
Jag har tänkt börja springa hem från jobbet några dagar i vecka, är väl lite över en mil. Måste bara köpa en bra löparrygga och dojjor som är anpassade för lite mer asfalt. Sen så måste jag även skaffa ett gymkort! Vet bara inte var. Tycker gruppträningen är viktigast. Funderar mellan Friskis, Sats eller Worldclass? Alla tre ligger ganska nära jobbet och hemmet.

Kommentarer
Postat av: A

Tränar faktiskt bara hemma + simning 3 ggr/v.
blir 45 min snabb PW på mitt proffslöpband kan inte springa pga rygg
problem men funkar nästan bättre med PW
faktiskt, sen situps och rumplyft 200 var, hantlar
på det. Passar mig perfekt!

2012-09-18 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0