I'm back

Nu är sommaren över. Har haft det så sjuuuukt bra. Så de där extra kilona var fan värt det!
 
Men nu är det dags för skärpning. Har kört appen shape up och räknat allt jag ätit i en vecka, började den 6:e. När jag började vägde jag 65,2 - 65,7 ish. Men jag hade mens, så jag satte startvikten till 64,5 vilket kändes rimligt då jag vägde kring 64-65 innan. Nu väger jag ca 63 - 64, beroende på hur sent och vad jag käkat på kvällen innan. Är ju lite tömd på kollisar och vatten, så det kan diffa en del.
 
Mitt mål är iaf att ligga på 1300 - 1400 kcal dagar jag inte tränar, och 1500 - 1600 kcal då jag tränar, samt tillåta mig ha en "fuskdag" i veckan. Och när jag skriver tränar så menar jag springa. Har inte kommit igång med träningen ännu men ska precis ut på en runda!
 
Wish me luck
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0