Booty

Dagens vikt: 62,2 kg
 
Proppade i mig två tortillas vid 21 igår. Så det ligger nog rätt mycket mat i min mage (plus att jag inväntar mensen). Var sjukt hungrig, hade i princip bara käkat frukost, ett lätt mellanmål och en proteindrink innan. Var ute och sprang 13 km i kuperad terräng på eftermiddagen. Det tog på krafterna må jag säga. Måste öva på uthållighet om jag ska få en bra tid på milen.
 
Idag hade jag tänkt springa 5 km och avsluta med ett besök på gymmet. Skulle vilja träna lite överkropp och göra några squats med skivstång. Även om rumpan blir rätt najs av att springa i backar, så skadar det inte med lite extra bootylift.
 

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Hej hej :)
Fy skäms på mig vad det var länge sedan jag kommenterade här.. :(
Du ska veta att jag kikar in hos dig och läser iaf :)
Hur mår du?

Åhhh im sooo in love with Ryan gosling :P
MUMMA!

KRAMAR

Svar: Hej, vad kul att du hänger kvar! :) Har varit sämst på att uppdatera på sistone då jag inte direkt dietat. Fast jag känner att jag vill bli av med de där sista 5 (helst innan högsommaren), och göra det på the old fashion way dvs kost och motion. Men det går trögt :P
Jag mår bara bra! Hur mås det själv?

Ja han är sååå snygg. Omg.

Kram
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2013-05-21 @ 23:26:21
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0