Sweet tooth

Dagens vikt: 61,4 kg
 
Tröck i mig 10 bitar sushi igår kring 20. Tror att de ligger och myser nu i magsäcken!
 
Annars går det bra, jag har hållt mig till en bra kost och kommit igång med min löpning riktigt bra. Tycker det är asnajs att springa när det är mörkt ute. Förbättrar hela tiden min hastighet. Har inga problem att knyta på mig dojjorna, trots att jag är trött. En annan sak som är kul är att folk man inte träffar så ofta uppmärksammar att jag blivit smalare :) Hade en tight klänning på mig på krogen i lördags, som visade upp det mesta hehe.
 
Jag har för övrigt en teori att ägglossning är lite halvt som mens, man blir mer hungrig och sötsugen, samt att man binder lite mer vatten och blir något svullen. Har fått för mig det iaf! Tyckte mig märka av det igår. Någon annan som reflekterat över det? Igår dök iaf ett sötsug upp vilket resulterade i några kakor och choklad. Men vaffan, jag tänker inte låta ett litet bakslag dra ner mig. Som jag skrivit tidigare så försöker jag ha ett annat förhållande till mat nu och inte förbjuda mig själv något. Så länge som jag har hyffsad koll och tränar så funkar det för mig. Det gör dessutom att jag gör vettigare val och vill äta hälsosammare av bara farten. Sötsuget lyser med sin frånvaror, bortsett från igår då.
 
Idag har jag laddat upp med en GRYM frukost. Fiberhavregrynsgröt med banan, osötad mandelmjölk, lite frön och torkade bär samt ett kokt ägg. Ska ut och rocka löpspåret lite senare :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Think Thin

Sushi är så himla gott! Skulle kunna leva på det :)

2013-10-16 @ 11:05:29
URL: http://thinkthin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0