Med delmål i sikte

Dagens vikt: 63,2 kg
Gårdagens kaloriintag: ca 1550 kcal
Gårdagens träning: Lite gymning plus 100 squats
 
Jag är så nöjd över att det går neråt! Dieten går också super, ingen hunger här inte. Igår så blev jag dock bjuden på lunch och käkade ute. Blev nån sallad med bulgur och räkor. Uppskattade det till 550 kcal, borde vara safe eller hur? Är jättesvårt att avgöra när man käkar på restaurang!
 
Det känns som att jag har möjligheten att nå mitt delmål som jag satt ut, att väga max 61 kg 1:a oktober. Då har jag 2,5 v på mig att gå ner 2,2 kg. Äter jag max 1400 kcal när jag inte tränar, och 1600 kcal när jag tränar så bör jag i teorin tappa 1 kg i veckan. Jag funderar på att ge mig själv en hårförlängning som present om jag klarar det.
 
Mitt nästa mål är att väga 58 kg till resan jag och min pojkvän ska göra i slutet av oktober/början på november! Jag har aldrig rest så sent på året, tänk att få vara smal, snygg och brun då! Vilken lyx, vilken känsla!
 
 
Snacka om bra morötter va?! Bara att bli fit är ju fantastiskt nog! ;D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0