Overkligt bra resultat

Dagens vikt: 62,5 kg
Dagens midjemått: 68 cm
Gårdagens kaloriintag: ca 1550 kcal
Gårdagens träning: 7 km jogg (förmodad förbrukad energi: 370 kcal)
 
Jäklar i min låda, skiljer 7 hg i vikt från igår. Hoppas verkligen att det stämmer också! Att jag inte bara är tömd på kolhydrater och vätska. Men jag käkar rätt mycket kollisar ändå, lite för mycket t.o.m. Och vatten dricker jag i mängder.
 
Min löprunda igår gick inte så bra. Hade så jäkla ont i benen från gymmet och squatsen så jag fick ta det rätt lugnt. Typiskt nog så släppte det precis när jag var på väg hem. Eller så var det kanske min kropp som var mycket angelägen om att få komma hem igen? Har sjukaste träningsvärken i lår och rumpa idag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0