- 7 kg sen januari!

Inser att jag gått ner 7 pannor sedan den 16:e januari. Inte så illa pinkat ändå? Nästan bara hälften kvar!

Är riktigt sugen på att dra igång en månads VLCD-kur igen snart. Men jag måste vänta någon vecka i alla fall och fylla på näringsförrådet. Med väl vald kost och motion kanske jag blir av med nåt kilo till innan jag drar igång. Jag behöver framförallt komma igång med träningen och shapea upp musklerna. Längtar efter barmark och att få vara ute och springa! Vilken frihetskänsla och underbart sätt att upptäcka naturen och omgivningen på.

Tror jag kör på riktig, men hälsosam, mat i två eller tre veckor. Sedan drar jag igång med en 3 - 4 veckors VLCD-kur. Under tiden kör jag lättare motion som exempelvis powerwalks och småjogg. Efter det så är vi inne i april och då ska löpardojorna på! Då har jag förhoppningsvis bara några enstaka kilon kvar och kan fokusera på att forma kroppen med träning. Yay!


Kommentarer
Postat av: Lisa

7 kg! Bra jobbat! :) nä det var väl inte fantastiskt med mat, fast det är kul med lite andra smaker ;) kanske ska köra en omgång vlcd om några veckor jag med. Jag har alltid trott att räkna kalorier var svårt. Det ända jobbiga är väl egentligen veta hur mycket man äter, väga och sånt. Sen använder jag mig av Appen shapeup club till iPhone. Den underlättar mycket :) det blir rätt enformig kost för mig för jag inte orkar räkna ut vad allt innehåller ;)

2012-02-21 @ 12:12:12
URL: http://methirteen.blogg.se/
Postat av: Lisa

7 kg! Bra jobbat! :) nä det var väl inte fantastiskt med mat, fast det är kul med lite andra smaker ;) kanske ska köra en omgång vlcd om några veckor jag med. Jag har alltid trott att räkna kalorier var svårt. Det ända jobbiga är väl egentligen veta hur mycket man äter, väga och sånt. Sen använder jag mig av Appen shapeup club till iPhone. Den underlättar mycket :) det blir rätt enformig kost för mig för jag inte orkar räkna ut vad allt innehåller ;)

2012-02-21 @ 12:12:35
URL: http://methirteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0