29:e dagen med VLCD - Hur är det möjligt?

Förstår inte riktigt hur det hänger ihop. Igår drack jag mina shakes och var duktig. Idag väger jag 67 kg helt plötsligt. Det är ju jättekonstigt. Dessutom var jag ute på en timmes promenad. A ja, viktnedgång är inte alltid logiskt. Blir spännande att se vad vågen visar på imorn!

Jag tror jag fortsätter på VLCD ett litet tag till tror jag. Det går ju så bra, har inga problem varken psykiskt eller fysiskt att följa kuren. Så varför ändra ett vinnande koncept?

Jag vet att jag inte kan leva såhär i en evighet, men en vecka till kommer inte göra någon större skada. Jag kommer gå över till LCD så fort jag hittar de satans Allevo High Portein Chocolate Shakesen på något apotek. Tror även att jag kommer involvera bars mer till vardags under veckan. Det blir som det blir! Jag tar det dag för dag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Shit va många dagar du har hållt på! hur har du orkat?? är det verkligen så lätt? hoppas de!

2012-02-13 @ 12:42:25
URL: http://sjuttiotillsextio.blogg.se/
Postat av: Elins viktblogg - VLCD/LCD

Hihi visst är det lätt att fortsätta :P Jag är inne på vecka 3 nu.. Hade bara tänkt köra 2 veckor.. :P

2012-02-13 @ 16:53:03
URL: http://hejaelin.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Det släpper nog snart :)

Och jag hade med tänkt att sluta, men som du så mår jag ju bra och känner inte att jag tar någon skada, så jag fortsätter med en vecka till ;) jag tycker du är grym som orkat hålla på så länge!

2012-02-13 @ 21:40:13
URL: http://methirteen.blogg.se/
Postat av: Anna

De finns på Coop forum, iaf här i Malmö!

2012-03-22 @ 00:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0