Tankar kring första måltiden

Idag "bestraffar" jag mig själv pga tårtan och får bara äta 4 shakes. Hoppas det rättar till det något. Även om jag tror att det inte spelar någon större roll egentligen. 

Jag hoppas jag klarar nästa vecka också. Fast matsuget blir större och frestelser svårare att stå emot, uppenbarligen. Men jag ska klara det! Har jag klarat 3 ska jag väl klara en ynka vecka till? Men jag funderar på att bara köra fram till och med fredag. Sen äta ett mål mat på lördagen, och ett på söndagen. Plus fyra stycken shakes då.

Jag har funderat på vad min första måltid ska bli. Tacos tror jag! Fast inte sånna där hårda tacoskal, för dem gillar jag inte, utan det ska vara med fullkornstortillas. Mmm vad gott! Det är en rätt jag aldrig kommer tröttna på. Men jag kommer nog inte klara av att äta så mycket då tror jag. Magen är nog skapligt krympt vid det här laget! Plus att den lär få sig en chock.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Jag hittade din blogg för någon dag sedan. Jag använder mig också av vlcd just nu och tycker det är skönt att veta att jag inte är ensam ;) jätte bra blogg! jag har funderat länge på att starta en egen blogg, och du inspirerade mig till det så jag började idag :) hoppas du inte tycker att jag härmat dig för mycket.. hehe.



keep up the awesome work! :)

/Lisa

2012-02-05 @ 20:55:18
URL: http://methirteen.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Näe.. jag har inte haft några svårigheter alls under den här veckan.. inte kännt mig sugen att fuska någonting trots att jag blandat med bars, soppor, färdigblandat osv.



Äh, jag tror inte alls det är någon fara att du ätit lite tårta..

2012-02-05 @ 20:56:56
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0