16:e dagen med VLCD 5

Dagens vikt: 62,7 kg
 
Vet inte riktigt vad jag ska lita på att vågen säger. Den visade allt mellan 61,7 och 62,8. Fick bli 62,7 som den visade mest på slutet av omvägningarna.
 
Igår gick sisådär. Tänker vara ärlig och säga att jag fuskade (igen). Även om jag helst vill ljuga. Jag drack tre shakes, åt två skivor prästost (17%), åtta bitar gnocchipasta, en liten näve soyastrimlor, 70 g viktväktargodis (ca 160 kcal) och kanske upp till ett hekto naturgodis! Det är 550 kcal isf. Så jag fick säkerligen i mig 1300 kcal igår.
 
Var ute och sprang igen igår dock, vilket gick mycket bättre med tanke på att jag förmodligen fått i mig mer energi. Orkade halvmilen runt iaf utan problem.
 
Men idag måste jag verkligen skärpa mig. Fick en liten chock när jag insåg hur mycket extra jag fick i mig från naturgodiset, och det är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0