21:a dagen med VLCD 5

Dagens vikt: 61,8 kg
 
Det finns en gud! Det var mycket skönt att se de siffrorna på vågen! Var beredd på att jag skulle ha gått upp. För jag har syndat, och straffat mig själv med att springa milen. Denna vecka blev det totalt 4 mil totalt, vilket är inte så pjäkigt med tanke på att jag precis börjat springa igen. Detta har resulterat i att mitt eviga fuskande inte har blivit så konsekvensartat som det kunnat bli.
 
Nu är det två veckor kvar och skärpning BIG TIME om jag ska lyckas gå ner 2,5 - 3 kg till.

Kommentarer
Postat av: A

Har också flyt nu, och viktkoll-appen kan jag återigen fylla i, bara kul när man har minus sen förra gången ;-) BMI på 21.1 och väger mig även kvällar, kul när man ser samma som morgonvikten och då VET att man går ner -0,5 till nästa morgon Det är bara att peppa varandra och inte
ge sig, blir ju aldrig "klar" dit man vill annars, 2,5 kg till nästa
delmål= 60 och solsemester runt hörnet ;-) Tittar in här varje dag för inspo! Duktig du är tjejen!

Svar: Kul att höra! :) Mitt delmål är också 60. Känns lite segt just nu, den här kuren har inte gått så bra som jag hoppats på. Men nu ska jag ge mig hän och besegra de sista 2 kilona fram till den 1:a okt! Sen har jag bara resten kvar ;) Kan du inte skaffa blogg? Vore kul att läsa om dina framsteg. Nu har jag ingen aktiv blogg att läsa överhuvudtaget, det är trist! Det är så illa att jag går tillbaka och läser mina egna inlägg från kurerna i våras :P
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2012-09-16 @ 22:13:57
Postat av: A

Borde verkligen skaffa blogg så
kul att läsa din och andras och
sen svårare att missköta sig med vikten
när alla kan se och läsa. Har läst en del
på hejaelin annars finns ingen precis.

Vill dock vara anonym och svårt med
blogg då, ja du vet. Tycker du löst den
biten bra här.

Svar: Ja skaffa blogg! Det är ganska lätt att vara anonym ändå tycker jag :)
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2012-09-18 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0