Skum vikt :S

För ca 10 dagar sedan vägde jag 61,6 kg. Det var precis innan mensen, och jag tyckte jag vägde mycket. Jag fick min mens nu i måndags (21:a). Dagen efter, alltså tisdagen, vägde jag kanske 62,6 kg. På onsdagen vägde jag nog 61,8. Sen tors-fre 62-63 nåt. På lördagen var jag uppe på 63,9, söndag 64,2 och igår måndag 64 kg.
 
Idag vägde jag 63,8 kg. Även om det är på väg neråt så ger det mig PANIK! Min mens borde vara över idag eller imorn. Hur länge bär man på "mensvikt" och hur mycket kan man gå upp egentligen? Jag vet att jag inte levt perfekt de senaste 2 veckorna, men SÅ illa kan det väl inte va att jag har gått upp ca 2,5 kg? Jag kan leva med att jag väger max 62 (men helst inte då..). Att jag nästan väger 64 känns helt sjukt!
 
Jag tror att jag har en hel del kollisar i kroppen då jag gått bananas på havregrynsgröt, så jag ska dra ner på den. Började räkna kcal med shape up igen också. Har även satt som mål att springa 7 km om dagen (vilket jag gjort sedan i lördags). Ska ju på semester om nästan 2 veckor! Vill verkligen va i form då..! Det här är inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0