Det verkar vända!

Dagens vikt: 63,5 kg
Gårdagens kcalintag: 1549 kcal
Gårdagens träning: 6 km löpning (förmodat förbrukad energi: 414 kcal)
 
Det känns som att det börjar gå åt rätt håll nu! Är nöjd med gårdagen.
 
Gav mig ut och sprang tillslut, fastän jag inte alls hade lust till det. Blev påmind om fördelarna med att springa när det är mörkt. Det är mysigare, man märker inte av sin egen trötthet lika mycket och det går lite snabbare för att man är lite småskraj under vissa bitar.
 
Jag åt en ordentlig middags dessutom. 100 g kyckling som min sambo tillagat i ugnen, med lök och grönsaker till, samt tzatsiki. Sen så hade han bakat bröd dessutom, så det blev 45 g av det plus 10 g ost. Så det var inte så att jag skippade mat på kvällen och är utan mat i magen nu.
 
Jag känner mig smalare. Det kanske inte skiljer så mycket. Men ett, två kilo fett gör verkligen mycket på min kropp. Jag kanske inbillar mig, men jag upplever i alla fall att jag magrat något.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0