10:e dagen med VLCD

Smuttar på dagens sista shake, en Naturdiet Jordgubb Smoothie. Känner att jag har så mycket mer energi numera! Verkar som att kroppen ställt om sig. Förhoppningsvis har jag äntligen kommit in i ketos. Hungern är inte heller ett problem. Så länge som jag håller mig till att äta ca var trejde timme.

Jag har än så länge gått ner 3,5 kg sedan den 6/7 dvs ca 2 veckor. Idag kom jag i ett par byxor som jag inte fått på mig innan eftersom de va för små! Hade köpt fel stl och orkade inte byta. Mycket skön känsla. Har stora förväntningar gällande detta. Det enda jag ångrar är att jag inte började tidigare!
Kommer bli svårt under semestern då man blir något begränsad. Men jag tänkte göra ett uppehåll och äta (nyttig) mat i kombination med måltidsersättning. Man ska ändå inte köra på en ren VLCD-kur i mer än två veckor utan att rådfråga läkare. Jag kommer köra 2 - 2,5 veckor totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0