20:e dagen med VLCD - Några hekto bort

Äntligen lossnade det lite efter tre dagar med samma vikt. 68,3 kg stannade den på idag. Hoppas verkligen det hinner försvinna 0,4 kg idag och imorgon så jag kan inleda den nya veckan med att väga 67-nåt. Det skulle göra mig väldigt glad!

Idag är det hiskligt kallt ute, och det är skönt att ha förlorat några centimetrar så jag kan få plats med tights under byxorna. Känns som ganska så bra tajming. En nackdel är väl att man är lite mer frusen av sig än normalt under en sånhär kur. I alla fall så är det skönt om det försvinner lite fett från låren och rumpan, inte bara mage och midja. Smala, men vältränade, ben är något jag gärna skulle vilja ha. Min kropp har dock en tendens att hålla hårdare i fettet på rumpan och låren, nu är det dock positivt av hälsomässiga skäl, men inte om man vill ha en lite mer "petite" figur. Tids nog ska nog även det bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0