30:e dagen med VLCD - På sluttampen nu

Idag så visade vågen, tack och lov, på 66,5 kg. Vet inte varför den var uppe och hade sig på 67 igår.

Jag har nog mer eller mindre bestämt mig för att denna vecka är den sista veckan. Jag har en önskan att nå 65 kg innan jag slutar, så med vatten/kolhydratvviktpåslag hamnar jag på 66. Nästa vecka får det bli riktig mat. Sedan är det dags att snöra på sig löparskorna igen. Då får det bli GI/LCHQ och träning ett dag, kanske ett par månader. Sedan kör jag VLCD eller LCD igen för ytterliggare deff. Får se om det blir en eller två kurer innan juni, beror på resultaten jag når med kosten och träningen.

Egentligen vill jag inte sluta med VLCD, det är så oerhört peppande att se resultaten, både på våg, måttband och i spegeln! Att folk påtalar att det verkligen syns är jätteskoj. Igår så fick jag hem en bikini som jag beställt. I sommar vågar jag mig nog visa mig i den!



Liten tjuvkik av vad som komma skall från HM 2012


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra jobbat! kul med en ny bikini!! längtar då jag hunnit lika långt som du!!!

2012-02-14 @ 09:49:19
URL: http://sjuttiotillsextio.blogg.se/
Postat av: Elins viktblogg - VLCD/LCD

Verkligen bra jobbat. :)



Man köra en kur på 1-2 veckor med LCD/VLCD lite då och då för att hålla vikten nere.. Inte för ofta bara..



:)

2012-02-14 @ 11:12:16
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0