32:a dagen med VLCD - Fortfarande 66,5 kg

Som rubriken antyder så väger jag fortfarande 66,5 kg. Suck. Är det bara för att jag äter bars? Känns löjligt. Men min plan var ju att trappa upp kalorierna inför nästa vecka så inte kroppen får en chock. Det kanske var dumt, borde ha kört hardcore VLCD veckan ut istället.


Igår åt jag följande:

3 st Nutrilett Moccashake - 369 kcal
1 bar Allevo Red Berries (favoriten) - 210 kcal
1 bar Nutrilett Jordnöt - 217 kcal
2 msk hoummus - 60 kcal kanske?
Några gurkstavar med örtsalt på - 4 kcal kanske?

Totalt: 860 kcal

Är detta så mycket att min viknedgång skulle avstanna? Känns inte logiskt..

Kommentarer
Postat av: Amles

Hmmm.. Lite kalorier. Bra, men jag har hort at bars kan vara partystoppare!!

Sikker på at du kommer få en nedgång på vikten snart. :)

Ha en fin dag!!!

2012-02-16 @ 06:10:35
URL: http://amleshelseblogg.blogspot.com
Postat av: Elins viktblogg - VLCD/LCD

Vetefan... Jag har ju inte ätit sååååå många bars...



Åt bars lite då och då under mitt stora viktras... men då körde jag mestadels med naturdiet pulver + vatten och nån bar typ varannan vecka.....

2012-02-16 @ 18:01:24
URL: http://hejaelin.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Helt ärligt så tror jag att du äter för LITE.



Förbränningen minskar med 45% om man äter mindre än 1300 kalorier, och det är även så mycket som hjärnan behöver för att fungera optimalt.



Jag är väldigt insatt i kost och sånt för jag har problem med det :-P Men försök att komma upp i 1300 i alla fall...



Och om du motionerar - gör det annorlunda, om du inte motionerar - börja med det.



Lycka till!

2012-02-16 @ 20:08:36
URL: http://www.ceciliadarling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0