Alla Hjärtans Dag snart

Det är Alla Hjärtans Dag om ca 1,5 vecka. Jag och min kille brukar inte höja den dagen till skyarna, då den känns väldigt kommersiell och lite lätt krystad. Bättre med vardags- och oväntad romantik tycker vi. Överraska varann ska man göra, med mindre eller större gester. Det är då det blir som mest romantiskt.

Men jag kan ändå inte låta bli att se lite fram emot att väga 65 - 66 kg då förhoppningsvis. Vilket innebär att det kanske blir dags att investera i lite nya snygga underkläder! Det kan han ju inte ha något emot. Samt att det blir en liten extra morot för mig att nå mitt mål den 13:e.


Kommentarer
Postat av: Sara

Heej, Är inne här varje dag, Jag skrev tidigare till dig att jag är i samma viktklass som dig och nästan samma längd och så. Så nu har jag också skaffat mig en blogg!! följ mig gärna så vi kan peppa varandra.

2012-02-04 @ 14:27:23
URL: http://sjuttiotillsextio.blogg.se/
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Hej Sara

Vad kul! :) Ska kolla in din blogg! Lycka till

2012-02-05 @ 05:26:00
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0