Första dagen med riktig mat

Imorse vägde jag 67 kg jämt, med delvis kläder på. Glömde väga mig innan jag klädde på mig och orkade inte ta av mig för bara den sakens skull.

Idag har jag ätit riktig mat och det har gått bra! Inga magsmärtor och jag har knappt vart hungrig alls. Inte sugen på något onyttigt heller för den delen!


Jag har ätit följande:

Frukost: En liten skål med hallon, blåbär och eko lättyoghurt toppat med lite solros- och pumpakärnor, cashew- och valnötter samt torkade tranbär. En kopp kaffe med mjölk (mums!)
Mellis: Två kokta ägg med en liten klick lättmajonnäs och stenbitsrom
Lunch: Bladspenat, tomat, gurka och en mozarella toppat med olivolja och röd balsamvinäger
Middag: En Nutrilett jordnötsbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0