Ny vecka och nya möjligheter!

Dagens vikt: 65,5 kg

Det känns verkligen helt ok med tanke på alla onyttigheter helgen medfört! Jag bör verkligen ha fyllt på kolhydratreserverna vid det här laget..

Men nu är det dags att vara nyttig igen! Nästa delmål är 63 kg. Med lite tur kan jag komma dit under de två kvarvarande veckorna med mat. Då är det bara 5 kg kvar till slutmålet och det är helt klart överkomligt att kunna nå med fyra veckors strikt VLCD-kur!

Något som glädjer mig är att jag uteslutande får lov att köpa kläder i stl 36/S, ibland även 34/XS! Detta gäller alltså HM's kläder, har inte hunnit köpa från nån annan butik. Tänk om jag går ner 7 kg till! Kommer 34/XS vara för stort då? Känns rimligt men ändå orimligt.


Kommentarer
Postat av: Elin - VLCD/GI/LCHF

Härligt att du kan ha så små storlekar!! :D Jag har strl Small (Ibland XS på överdelen) och 38(Medium) på underdelen :( Önskar jag hade smalare lår alltså :(((

2012-02-27 @ 10:44:54
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0