Viktnedgång och utgång

Dagens vikt: 65,4 kg

Det går neråt, trots mat. Det är bra! Ska försöka få i mig mer av den varan idag bara..

För idag är det utgång som gäller! Har lite problem med vad jag ska ha på mig, är inte så mycket som passar längre. Inte ens de klänningar jag köpte i somras när jag körde VLCD förra gången. Kikade runt på stan en snabbis igår, men det verkar vara en värdelös del av säsongen. Finns inga partyaktiga kläder på nån av de vanliga kedjorna! Panikköpte en top, i XS till min stora lycka. Samt en klänning i stl S som var lite stor i midjan, men hade inte kunnat ha XS över resten. Har för övrigt köpt ett par brallor i stl 36 tidigare i veckan. That makes me happy!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt det måste kännas! Jag ska med ta en sväng på stan idag innan jag ska ut ikväll, får se om jag med hittar något då ;)

2012-02-25 @ 09:21:16
URL: http://methirteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0