16:e dagen med VLCD - 69,6 kg idag, igen..

Jag väger fortfarande 69,6 kg. Vilket innebär att jag stått still sen den 25:e, dvs i 6 hela dagar. Frustrerande. Hey, det är inte uppåt i alla fall..

Jag hoppas innerligt att det är pga att det är den där tiden i månaden, men jag kan inte låta bli att bli något nedslagen av de vissna resultaten. Jag kommer i alla fall inte avbryta min kur, utan härda ut hela den planerade tiden som är t.o.m nu på söndag. Förhoppningsvis blir det stor skillnad när den där tiden i månaden är över.

Jag har även funderat på att köra lite "övertid" och köra halva eller hela nästa vecka också, får se hur det blir med det. Vill inte tänja på gränserna allt för mycket. Kartongerna anger 2 till 3 veckor utan läkares inrådan, dock så tror jag att de tar i i underkant för att skydda sig själva juridiskt. Så det bör inte vara någon fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0