Cola Zero och Top Model Sverige

Sitter och dricker en Cola Zero och kikar på första avsnittet av Top Model Sverige. Jag brukar aldrig dricka lightläsk, tycker det är vedervärdigt. Dricker inte alls särskilt mycket läsk normalt så jag tycker inte att det spelar någon roll om jag dricker "riktig" när jag väl gör det. Men jag läste att light var bra när man pulverdietade, då aspartamet får fart på magen som annars är lite trög. Jag är väldigt anti aspartam vanligtvis, men VLCD-produkterna innehåller ändå sötningsmedel, so what the heck.

I alla fall så smakade det bättre än förväntat. Köpte både en Zero och en Light. Zeron var god i alla fall. Trevligt med variation till vatten/pulvershakesen! Kan tänka mig att dricka nån emellanåt under VLCD.

För övrigt så älskar jag att kika på program som Top Model, Victorias Secret Fashion Show m.fl. för det ger en motivation att fortsätta. Jag vill också vara så där smal och jag ska bannemej lyckas bli det!

(Men jag måste säga att många i Top Model är smala, men otränade? VS är bäst!)

Kommentarer
Postat av: ELIN

De är skitgoda!

Man ska dricka 5 st om man bara kör med dem tror jag... det är LCD... Man får i sig typ 1000 kcal.. Orkar inte gå o kolla i köket just nu... har en katt i knät.. hehe



Jag blandar olika sorter som du ser i bloggen :) kör på ca 800-900 kcal per dag

2012-01-31 @ 21:26:57
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0