Dagens viktnedgång

Vägde in mig på 71,7 kg idag. Så det går ju neråt, om än det må vara vatten och kolhydratvikt.

Men efter idag bör jag ju ha tömt de reserverna och vikten jag går ner bör ändå vara "riktig" viktnedgång. Eller?

Tänkte ta mina mått alldeles strax. Synd att jag gör det såhär flera dagar in på kuren, men bättre nu än senare i alla fall. Lägger upp dem i ett inlägg efter detta.

Bjussar på ännu en bild av Candice Swanepoel. Hon är både vackert och sjukt snygg! Att ha en kropp som hennes vore drömmen.. Kanske jag kan komma i närheten i alla fall? Vad generna har gett en kan man ju inte ändra på, men att bli slim och fit ska jag väl klara av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0