Den sista måltiden!

Dagens vikt: 64,4 kg

Igår blev det rätt så städat. Men roligt! Det blev ingen utgång, utan vi stannade hemma hos mig hela kvällen. Kollade på melodifestivalen och dansade pole haha. Så himla roligt! Trots träningsvärk och blåmärken idag. Svullade inte så mycket heller. Standardfrukosten med yoghurt, finnkrisp med hemgjord hoummus till lunch, en halv fryspizza till middag sen lite chips och två cider.

Jag vill verkligen bli jätteduktig på pole. Känner att det är så mycket lättare nu när jag väger mindre. Jag har tränat lite armstyrka i en veckas tid nu, och då menar jag verkligen jättelite. Typ göra två chins om dagen på min pojkväns stång som sitter i dörrposten till badrummet. Men jag känner resultat! Jag orkar dra upp mig själv och mina armar ser mycket mer muskulösa ut. Så detta bådar gott!

Idag är det sista dagen med mat. Vet inte riktigt vad jag ska äta som "den sista måltiden"? Känner att jag bryr mig inte riktigt. Det jag kommer sakna är kaffe med mjölk på morgonen, och mättnadskänslan från frukosten vid 5 som sitter i fram till lunch.

Jag passar på att bjucka på en påklädd bild i profil. Tänkte att jag skulle kunna lägga upp fler kroppsbilder, efter några av mina läsares önskemål. På bilden har jag f.ö. ett par sprillans nya brallor i stl 36 som trycker in min rumpa lite konstigt vid sömmarna. Så det är inte jag som har knöligt arsle haha!

Kommentarer
Postat av: Ella

Oh my vad snygg kropp du har fått, enligt mig helt lagom och perfekt. Men vi har alla våra olika mål och önskningar. Jag håller med dig om kaffe med mjölk, det saknar man mest med ren kur. Ska nog också köra en vända till med ren kur framöver, du inspirerar mig med dina skyssta former :)

2012-03-11 @ 14:39:32
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0