Klädkontot skjuter i höjden

Jisses vad jag köper kläder just nu, kan inte hejda mig fast jag egentligen borde eftersom jag planerar gå ner mer i vikt. Det är ju så mycket roligare nuförtiden! Jag älskar kläder och mode men när jag var tjockare fanns ingen klädlust alls, allting såg hemskt ut på mig ändå. Ville bara skyla. Nu vill jag framhäva, plus att jag måste köpa nya kläder för jag har knappt nåt som passar. Framförallt byxor. Då är det egentligen ok att jag köper på mig. Jag menar, jag kan ju inte gå runt naken?

Så nu är bland annat dessa mintgröna raringar från HM i stl 36 på väg hem till mig. Längtar efter att jag ska kunna klämma ner mig i ett par 34:or! Det om något ger en motivation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0