11:e dagen med VLCD 3 - Minskningar

Dagens vikt: 61,3 kg

Nedgång, hurra!

Mätte midjan och magen nyss. Midjan har bara minskat med mindre än en cm. Innan var det lite över 65, nu är det lite under. Tror inte att min midja kommer rasa i mått såå mycket mer, finns inte så mycket fett kvar där. Magen däremot har minskat från 84 till 81. Det är ju rätt bra på 10 dagar! Orkade inte mäta de andra måtten nu, får göra det i helgen när jag har mer tid på morgonen. Däremot märker jag att jag glömde mäta under byst och över byst nu innan jag började, det var ju lite dumt. A ja, bysten är ändå inte ett ställe jag vill förlora mer från. Har gått från 75E till 70D! Huvva. Lite mindre var skönt, men nu får det bannemej räcka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0