3:e dagen med LCD 3 - "Den jobbiga dagen"

Dagens vikt: 62,7 kg

Vattnet och kolhydraterna fortsätter rinna av mig. Det är nog först imorgon som man kan se den egentliga viktnedgången på vågen. Men rent mentalt känns det bra att slippa se en siffra som visar 63+. Idag är det dagen som brukar vara jobbigast under kuren, får se hur det går!

Mitt mål för denna kur är att köra på i tre veckor och väga 59 kg efter att jag fyllt på med vatten och kollisar igen. Det borde vara rimligt, då det blir en viktnedgång på mindre än 1,5 kg i veckan i snitt. Dock så kör jag ju LCD och inte VLCD denna gången, men jag kompletterar med löpning som ökar förbränningen.

Ska bannemej väga mina 58 kg innan midsommar!
Då ska jag se ut ungefär såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0